reklama

VÚB, a.s.

Táto vec je stará asi 2 týždne. Pomáham otcovi z firmou. Musel som nechať pomerne slušnú brigádu a začať sa venovať niečomu, čomu až tak moc nerozumiem. Ale som v pohode a keď neviem, nebojím sa spýtať, ako vraví istý bloger. Pred asi 2 týždňami som rozhorčene napísal e-mail Všeobecnej úverovej banke a poriadne som im tam vynadal za to, že nám účtujú poplatok za hotovostný vklad. Vediem, za silného metodického tútorstva svojho otca, jednu treťo-sektorovú organizáciu. V rámci iných činnosti zodpovedám aj za verejnú zbierku, ktorú organizujeme. Za každý hotovostný vklad, ktorý priamo súvisí z výkonom verejnej zbierky, nám VÚB banka účtuje 1,30 €. A to aj keď sme na účet vložili trebárs len 6 €. Zameranie našej organizácie je dosť špecifické a tak i príjmy zo zbierky sú dosť malé. V e-maily ktorý som písal VÚB som im riadne vynadal. Zazneli slová, zlodeji, zdieranie, ba dokonca tuším aj svine.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ale komunikácii sa postupne učím. Dajte mi ešte nejaký čas. Na druhý deň mi prišla od služby Kontakt, ta zabezpečuje komunikáciu medzi VÚB a verejnosťou, odpoveď, že všetko je legálne a deje sa v súlade s obchodnými podmienkami s ktorými sme vraj pri podpise zmluvy s bankou, súhlasili. Odpovedal som im, že k zdieraniu zo strany banky, sme nikdy súhlas nedali. Týmto som pokladal celú vec za vybavenú. Na ďalší deň, v ranných hodinách nám niekto telefonoval. Zdvihol som telefón. Na druhej strane sa ozvalo: "VÚB, Trenčín, tu je riaditeľ banky". Tak sa predstavil ten ujo na druhej strane. Trochu vo mne hrklo. Riaditeľ VÚB v Trenčíne nám oznámil, že nám banka vracia všetky poplatky za hotovostné vklady za posledných 365 dní. A navyše, že na našom účte banka už nikdy nebude účtovať poplatok, za hotovostne vkladané peniaze. Naozaj, neviem čo mám na to povedať. Sotva som položil telefón, môj služobný telefón sa načisto zbláznil. Začal prijímať notifikácie z banky o storno poplatkoch.








Michal Herman

Michal Herman

Bloger 
  • Počet článkov:  142
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Normálny mladý chalan, ničím zvlášť výnimočný. Všetko podstatné sa dozviete z článkov. Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu